Obchodní podmínky

1. Základní podmínky

1.1 Nepožadujeme žádnou minimální výši objednávky. Snažíme se vyjít vstříc všem Vaším požadavkům a to i v případě že objednáváte třeba jen Karbonovou podložku. Jen si dovolím upozornit Vás na možné ceny zboží za doručení a způsoby platby.

1.2 Dodací termíny se u nás liší v závislosti na výrobku. V určitých případech jsme schopni Vám požadovaný výrobek doručit už do 15 hodin od odeslaní objednávky. Ale to je hraniční doba, kterou Vám nemůžeme zaručit. Průměrná doba pro expedování zboží je cca 3 pracovní dny. O stavu Vaší objednávky Vás budeme informovat e-mailem.

1.3 Jsme si vědomi, že nákup prostřednictvím internetu je do jisté míry nestandardním způsobem prodeje, a proto máte možnost vrácení peněz v případě, že dané zboží Vám nebude vyhovovat. Doba vrácení je 14 dní a zboží nesmí jevit známky poničení a ani použití.

1.4 Samozřejmosti je zákonná záruční lhůta, která se liší na základě výrobce a to od 2 let až na doživotí. Podmínky reklamace jsou specifikovány v Reklamačním řádu. Bod 6. v těchto obchodních podmínkách.

1.5 Upozornění! Při přebírání zboží si zkontrolujte, zda není poničené balení. V případě že bylo, tak zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás vyplněným formulářem

1.6 Dále pro věrné zákazníky jsme připravili spoustu výhod.

2. Ochrana osobních dat

Používáním internetového obchodu www.BIKEZONE.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich objednávkách a nákupech. Provozovatel obchodu se tímto neodvolatelně zavazuje, že Vaše osobní údaje nepoužije k jiným účelům, než je vyřízení Vašich objednávek, zejména se pak zavazuje, že tyto údaje nepředá cizí osobě, a to ani za úplatu, ani zdarma. Při naší spolupráci se snažíme plně chránit Vaše soukromí.

2.1. Údaje, které zadáváte při objednávce či registraci
Tyto informace jsou nezbytné k identifikaci a autorizaci kupujícího a používáme je k realizaci Vaší objednávky a ke komunikaci s Vámi.

Nutné: Jméno, Příjmení, Ulice, Město, PSČ, E-mail Mobilní telefon (pro případ, že byste v době doručení nebyl doma a aby se pokusil dovozce Vás kontaktovat na zadané adrese)

2.2. Údaje o naší spolupráci:
Během Vaší spolupráce s BIKEZONE.cz jsou shromažďovány informace o Vašich objednávkách. Je to nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací, množstevní slevy apod. Údaje o nákupech jsou ukládány v zabezpečené databázi a nejsou v žádném případě poskytovány třetím stranám.

3. Záruka vrácení peněz

Dodržujeme zásadu vrácení peněz, která by měla zvýšit Vaši důvěru v nakupování na internetu. Ta platí pro všechny zákazníky, při dodání zboží přepravní firmou. Neplatí pro osobní odběr v naší provozovně nebo u našich zástupců!

Nemáte možnost si nabízené zboží předem dostatečně prohlédnout nebo se můžete zmýlit při objednávce. Jestliže zjistíte bezprostředně po nákupu, že Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte je možnost v této lhůtě bez udání důvodů vrátit a bude Vám neprodleně vrácena kupní cena.

V souladu s občanským zákoníkem, máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Náklady spojené s navrácením zboží (tj. náklady na dopravu zboží a na zabalení zboží pro tuto cestu) hradí zákazník.

Podmínky pro vrácení kupní ceny:

1. Zboží musí být nepoužité
2. Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství 
3. Zásilku je třeba odeslat na vlastní náklady do 14 dnů od doručení zboží. Za datum doručení se považuje den předání zboží přepravní firmou. 
4. U vracené zásilky musí být přiložen originál daňového dokladu. 
5. Tato garance se nevztahuje na spotřební zboží. 
6. Do 14 dnů od doručení zboží zpět do obchodu budou vráceny peníze za zboží a za nejlevnější nabízenou dopravu. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou nebo libovolnou přepravní službou.
7. Doporučujeme Vám zboží pojistit. 
8. Při zaslání dobírkou nebude tato přijata! 
9. Vracené zboží zasílejte výhradně na adresu: BIKEZONE.cz | KŘÍDLOVICKÁ 68 | 603 00 BRNO

4. Platba

U nás můžete zaplatit následujícími způsoby:

Dobírka

 - využívá se při způsobu doručení "zaslání poštou". Za zboží zaplatíte při přebírání zásilky. U tohoto způsobu platby bude účtován příplatek (viz. Bod č. 5. 2. těchto obchodních podmínek) a zaplatíte ho při přebírání zboží.

Bankovní převod

- požadovanou sumu lze přímo vložit, nebo převést z Vašeho účtu na náš. Obvykle se platí před vyřízením objednávky, především u nových zákazníků. Stálí zákazníci mohou platit až po převzetí zboží (záleží na dohodě).

- vklad na náš účet se také využívá pro zaplacení zálohy. Prosíme, abyste vklady na účet, prováděli až po našem kontaktování a upřesnění doby k vyřízení Vaší objednávky.

Hotově

- platbu v hotovosti lze uskutečnit pouze v našich prodejnách nebo u našich obchodních zástupců při osobním odběru zboží. Někdy i při zaslání poštou, kdy je v určitých případech možno platit hotově předem nebo až po obdržení zásilky.


Splátky

- v současné době také poskytujeme možnost splátkového prodeje. Pro bližší informace nás buď kontaktujte na tel.: +420 733 531 717, nebo e-mailem n adresu: vojtisek (zavináč) bikezone.cz

5. Doprava zboží:

Zboží Vám dopravíme po celé ČR, nebo si jej můžete vyzvednout na naší prodejně či u našeho obchodního zástupce. Cena přepravného je závislá na způsobu přepravy a je počítána za jeden balík. V případě, že výše Vaší objednávky přesáhne 1.000,- Kč přepravné neplatíte u žádné přepravy.

Zboží, které Vám bude dodáno ve viditelně poškozeném obalu, zásadně nepřebírejte a vraťte jej přepravci a do přepravního listu vyznačte důvod nepřevzetí- "poškozená zásilka". My zdarma zařídíme dodání náhradního bezvadného zboží. Upozorňujeme Vás, že momentem převzetí zboží (tj. podpisem přepravního listu) na sebe přebíráte riziko za poškození zboží při přepravě, nebude tedy možno následně z tohoto důvodu zboží reklamovat.

5.1 Druh přepravy (ceník)

5.1.1. PPL - přepravní služba (www.ppl.cz)  DOPORUČUJEME

- po odeslání zásilky od nás obdržíte emailovou zprávu s číslem přepravní zásilky. Je vhodné udávat telefon pro případ nezastižení na adrese. Možnost zadat adresu Vašeho pracoviště (doporučujeme).
Výhoda: dodávky až do domu nebo firmy. Opakovatelné doručení po dohodě s přepravcem. Uložení na depu 13 dní. Možnost úplného sledování balíku po trase.
Doprava kol touto službou ZDARMA!

5.1.2. Osobní odběr

- zboží je možné si přebrat osobně v prodejně BIKEZONE s.r.o. Křídlovická 68
603 00 Brno nebo BIKEZONE.cz Horáčkova 6, 140 00 Praha(na pobočce v Praze je možná platba pouze předem, nepřijímá hotovost ani platební karty). Ideálně v pracovní době prodejny, případně po domluvě i v jiné
Výhoda: možnost osobního převzetí
Nevýhoda: Kamenná prodejna je pouze v Brně a Praze

5.2. Ceník přepravy

Zásilka do 1000 Kč – cena přepravy 100 Kč

Zásilka nad 1000 Kč – cena přepravy Zdarma

6. Záruční podmínky:

Záruka je poskytována na materiálové, konstrukční vady, které má předmět prodeje v okamžiku převzetí kupujícím.

Výskyt možných závad, na které se záruka nevztahuje:

Rám a vidlice
-poškození těchto dílů nevhodným používáním, pro které nejsou určené (skoky, přetěžování, použití přídavného motoru), nebo havárií.
-vady u dílů, které nemají originální lak 
-vady způsobené neodborným zásahem do rámu (vrtání, řezání)
-ohnutí vidlice nebo rámu toto je známkou nevhodného používání kola, nebo havárie
-ulomení výměnné patky rámu.
-lom rámu v místě sedlové trubky

Pružící jednotky 
(vidlice, zadní tlumič, odpružená sedlovka)
- Poškození těchto prvků přetěžováním, nevhodnou údržbou a nastavením 
- Ohnutí sloupku a noh vidlice, sedlovky, nebo dříku zadního tlumiče
- Opotřebení dílů, zejména noh vidlic a čepů zadního tlumiče, nebo čepů zadní stavby celodpruženého rámu

Řízení, řídítka, představce
-poškození řízení způsobené špatným seřízením a údržbou (koroze, vymačkání apod.)
-ztržení závitů šroubových spojů
-ohnutí řídítek, sloupku představce
-ztržení závitu hvězdice A-head řízení, nebo poškození krytky tohoto řízení

Pohon a řazení
-poškozené- vytržené závity klik a zdeformované vnitřní čtyřhrany
-vůle v seřizovatelných ložiskových uloženích
-poškozené závity středové trubky rámu vlivem jízdy s uvolněnými miskami středu
-poškození rámečku a ohnutí osy pedálu
-ohnuté osy náboje, vydřené ložiskové dráhy
-roztrhnutí článků řetězu vlivem neodborné montáže a nebo nevhodného způsobu řazení 
-následné škody způsobené roztržením článků řetězu
-opotřebení pastorků vícekolečka,převodníků a řetězu
-deformace ráfků, vytržení a nebo uvolnění paprsků kola
-opotřebení plášťů kol, defekt duší
-ulomení páček řazení, stržení jejich mechanismů a nebo další mechanické poškození
části řadícího systému
-neseřízenost mechanismu řazení.

Brzdy
-opotřebení špalíků a destiček brzd
-ohnuté brzdové páky, nebo ramínka
-poškození způsobené použitím nevhodné brzdové kapaliny
-stržené závitu šroubů pro předpětí pružin brzd

neodborná montáž dílu, nebo příslušenství

nevhodný způsob praní následné sušení, nebo používání oblečení a obuvi

7. Reklamační řád

7.1. Všeobecná ustanovení

Tyto Záruční podmínky byly zpracovány dle Občanského zákoníku a vztahují se na zboží, jež bylo zakoupeno v internetovém obchodě www.BIKEZONE.cz a jehož neshody s kupní smlouvou či vady byly uplatněny v záruční době. Ke každému zboží u nás zakoupeného je přikládán Záruční list. Délka záruky je uvedena u každého zboží v Záručním listu. Minimálně 2 roky. Převzetím zboží vyjadřuje spotřebitel souhlas se Záručními podmínkami naší společností. 

- záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce.

- kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a ihned, v případě zjištění vad, nás informovat prostřednictvím internetu na adrese www.bikezone.cz.

- byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Viz záruka vrácení peněz (bod č. 3 těchto obchodních podmínek).

7.2. Obecné podmínky reklamace

7.2.1. Povinnosti kupujícího

Možnosti uplatnění reklamace:

- Na e-mailovou adresu provozovatele (info@bikezone.cz) odeslat formulář.
- Poštou na adresu provozovatele (Adresa prodejny), .
- Vyplněním a odesláním formuláře na internetu zde (pouze pro zaregistrované)
- Osobním doručením.

Kupující je povinen při reklamaci dodat: 
- se zbožím kopii dokladu o koupi a Záruční list.
- Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů.
- kompletní zboží včetně manuálů a veškerého příslušenství.

- v případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu (vč. sériového čísla) dodaného zboží, mezi údaji na dodacím listu a skutečně dodaným zbožím, je nutno ihned informovat prodejce o této skutečnosti. Nejpozději však do následujícího pracovního dne od doručení zásilky.

7.2.2. Povinnosti prodejce

- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka v co nejkratší době od obdržení reklamace o postupu vyřízení.
- Prodávající rozhodne o přijetí reklamace nejpozději do 10 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího, v případě že není uvedeno jinak, prostřednictvím elektronické pošty na jeho uvedený email.
- Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. 
- Zboží je kupujícímu zpět zasláno buď na dobírku, nebo po zaplacení faktury. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

7.3 Shoda s kupní smlouvou, odpovědnost za vady

- záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.

- v případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.

- v případě výměny zboží, na které prodávající poskytl při prodeji delší záruční dobu než 24 měsíců, získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců nebo do doby trvání záruky původního výrobku, je-li tato delší.

- ať opravu zajišťuje autorizované servisní středisko nebo prodávající, vystaví kupujícímu Servisní doklad nebo k záznamu použije Záruční list výrobce, kde uvede rozsah a dobu trvání opravy. Případné další reklamace se uplatňují na základě dokladu o koupi společně se Záručním listem se záznamem o opravě nebo Servisním dokladem. 
- v případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku), má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.

- provozovatel si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné se srovnatelnými nebo vyššími technickými parametry.

- záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a nelze ji ani reklamovat.

- záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

7.4 Nárok na uplatnění záruky zaniká 
- Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba. 
- Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou. Poškozením zboží při přepravě (tyto případy je nutno řešit přímo s dopravcem). 
- Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají běžným podmínkám
- Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží. 
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami 
uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami. 
- Provedením neoprávněného neodborného zásahu do zboží.
- Zboží bylo poškozeno živly.

7.5 Užitečné informace

Záruční list

- při koupi menších věcí za hotové obdržíte doklad: Prodejka-daňový 
doklad (tato slouží současně jako Záruční list). 
- při koupi větších věcí za hotové a vždy při jiném způsobu platby než v hotovosti obdržíte doklady: Faktura-daňový doklad slouží i jako záruční list není-li dodán jiný. 
Navíc dostanete originální Záruční list výrobce, pokud ho výrobce dodá. U výrobků, ke kterým je záruční list dodán, je požadován při uplatnění reklamace. Bez tohoto záručního listu, nelze zboží v záruční době reklamovat.

Ztráta dokladu

-při ztrátě našeho Záručního listu nezoufejte. Pokud znáte alespoň 
přibližně datum nákupu, budeme hledat v našich databázích a pokusíme se Vám vyhovět. 
To samozřejmě neplatí, pokud ztratíte originální Záruční list výrobce.

7.6 Závěrečná ustanovení 
Reklamace se vyřizují na adrese kamenné prodejny prodávajícího:

BIKEZONE s.r.o.
Křídlovická 68
603 00 Brno

IČ: 26873915
DIČ: CZ26873915
e-mail: servis (zavinčá) bikezone.cz
GSM: +420 777 187 279

Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. ledna 2011

8. Zákaznické výhody

Pro naše stálé a věrné zákazníky jsme připravili a budeme dále připravovat spoustu výhod. Tyto výhody jsou vázané vždy na zaregistrovaného zákazníka!

8.1. Množstevní slevy:


O možnostech cenového zvýhodnění se informujte, buďto elektronickou poštou na adrese info (zavináč) bikezone.cz, nebo přímo v naší prodejně BIKEZONE s.r.o., Křídlovická 68, 603 00 Brno.

Vaše sleva Vám bude účtována automaticky.